Gaziantep Üniversitesi

GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ

English
SENATO 
ANA SAYFA
   Üniversite Senatosunun 07.03.2017 tarih ve 04 nolu toplantı tutanağı

1. Tıp Fakültesi Dekanlığı’nın 30.01.2017 tarih ve 98102723/010.03/6659 sayılı yazısı, ekleri ve Üniversite Senatosu’nun 18.08.2016 tarih ve 15 nolu toplantısında oluşturulan “Eğitim Komisyonu”nun 10.02.2017 tarihli raporu incelenerek; “Gaziantep Üniversitesi Tıp Fakültesi Eğitim-Öğretim ve Sınav Yönetmeliği” nin “Aile Hekimliği” başlıklı 28. Maddesinin 1 nci fıkrasının ekli şekliyle değiştirilmesinin uygun görülmesine,

2. Tıp Fakültesi Dekanlığı’nın 31.01.2017 tarih ve 98102723/773.99/6885 sayılı yazısı, ekleri ve Üniversite Senatosu’nun 18.08.2016 tarih ve 15 nolu toplantısında oluşturulan “Eğitim Komisyonu”nun 10.02.2017 tarihli raporu incelenerek; Tıp Fakültesi Dönem VI eğitim programında seçmeli stajlar arasında yer alan Kardiyoloji Stajının 2017-2018 Eğitim-Öğretim yılından itibaren Dahili Bilimler Seçmeli stajlarından çıkartılmasının uygun görülmesine,

3. Tıp Fakültesi Dekanlığı’nın 31.01.2017 tarih ve 98102723/300/6886 sayılı yazısı, ekleri ve Üniversite Senatosu’nun 18.08.2016 tarih ve 15 nolu toplantısında oluşturulan “Eğitim Komisyonu”nun 10.02.2017 tarihli raporu incelenerek; Tıp Fakültesi Dönem VI eğitim programında seçmeli stajlar arasında yer alan Genel Cerrahi Stajının 2017-2018 Eğitim-Öğretim yılından itibaren Cerrahi Bilimler Seçmeli stajlarından çıkartılmasının uygun görülmesine,

4. Tıp Fakültesi Dekanlığı’nın 31.01.2017 tarih ve 98102723/020/6884 sayılı yazısı, ekleri ve Üniversite Senatosu’nun 18.08.2016 tarih ve 15 nolu toplantısında oluşturulan “Eğitim Komisyonu”nun 10.02.2017 tarihli raporu incelenerek; 2017-2018 Eğitim-Öğretim yılından itibaren Tıp Fakültesi Dönem IV eğitim programında yer alan Genel Cerrahi Staj süresinin 8 (sekiz) hafta ve Adli Tıp Staj süresinin 2 (iki) hafta olmasının uygun görülmesine,

5. Tıp Fakültesi Dekanlığı’nın 31.01.2017 tarih ve 98102723/020/6883 sayılı yazısı, ekleri ve Üniversite Senatosu’nun 18.08.2016 tarih ve 15 nolu toplantısında oluşturulan “Eğitim Komisyonu”nun 10.02.2017 tarihli raporu incelenerek; Tıp Fakültesi Ders Kurulları sonunda yapılan modüllerin not değerlendirilmesinin, modüle katılmayan öğrenciler için 0 (sıfır), öğrencinin modüldeki aktif katılımına göre 1 (bir) ile 4 (dört) puan arasında not verilerek yapılmasının uygun görülmesine,

6. Sosyal Bilimler Enstitüsü Müdürlüğü’nün 18.01.2017 tarih ve 81948136/915.02.02/3687 sayılı yazısı, ekleri ve Üniversite Senatosu’nun 18.08.2016 tarih ve 15 nolu toplantısında oluşturulan “Eğitim Komisyonu”nun 10.02.2017 tarihli raporu incelenerek; Sosyal Bilimler Enstitüsüne bağlı anabilim dallarının öğrenci kabul koşullarının değiştirilmesine ilişkin 09.01.2017 tarih ve 01 nolu Enstitü Kurul kararının ekli şekliyle kabulüne,

7. Sosyal Bilimler Enstitüsü Müdürlüğü’nün 30.01.2017 tarih ve 81948136/100/6451 sayılı yazısı, ekleri ve Üniversite Senatosu’nun 18.08.2016 tarih ve 15 nolu toplantısında oluşturulan “Eğitim Komisyonu”nun 10.02.2017 tarihli raporu incelenerek; Sosyal Bilimler Enstitüsü Sağlık Kurumları İşletmeciliği Anabilim Dalı Tezsiz II.Öğretim Yüksek Lisans katalog değişikliğine ilişkin 25.01.2017 tarih ve 02 nolu Enstitü Kurul kararının ekli şekliyle kabulüne,

8. Türk Musikisi Devlet Konservatuarı Müdürlüğü’nün 19.01.2017 tarih ve 97908739/104.01.01.5/4009 sayılı yazısı, ekleri ve Üniversite Senatosu’nun 18.08.2016 tarih ve 15 nolu toplantısında oluşturulan “Eğitim Komisyonu”nun 10.02.2017 tarihli raporu incelenerek; Türk Musikisi Devlet Konservatuarında derslerin mesleki gelişim yönünden birebir ve eşlik yapılmasından dolayı yaz okulu ders açma kontenjanının 15 öğrenciden 10 öğrenciye düşürülmesinin uygun görülmesine,

9. Mimarlık Fakültesi Dekanlığı’nın 27.01.2017 tarih ve 88411930/050.01.04/6270 sayılı yazısı, ekleri ve Üniversite Senatosu’nun 18.08.2016 tarih ve 15 nolu toplantısında oluşturulan “Eğitim Komisyonu”nun 10.02.2017 tarihli raporu incelenerek; Mimarlık Fakültesi Fakülte Kurulu oluşturulamadığından Mimarlık Bölümünde ve Mimarlık Arapça Programında 2016-2017 Eğitim-Öğretim yılı II. yarıyılında açılacak derslere ilişkin 16.01.2017 tarih ve 05 nolu Fakülte Yönetim Kurulu kararının 1. ve 8. maddesinin ekli şekliyle kabulüne,

10. Sağlık Bilimleri Enstitüsü Müdürlüğü’nün 23.02.2017 tarih ve 47989649/300/11643 sayılı yazısı, ekleri ve Üniversite Senatosu’nun 18.08.2016 tarih ve 15 nolu toplantısında oluşturulan “Eğitim Komisyonu”nun 03.03.2017 tarihli raporu incelenerek; Sağlık Bilimleri Enstitüsü Halk Sağlığı Anabilim Dalı katalog değişikliğine ilişkin 31.01.2017 tarih ve 2016-2017-3 nolu Enstitü Kurul kararının ekli şekliyle kabulüne,

11. Fen Bilimleri Enstitüsü Müdürlüğü’nün 03.03.2017 tarih ve 28313576/010.03/6360 sayılı yazısı, ekleri ve Üniversite Senatosu’nun 18.08.2016 tarih ve 15 nolu toplantısında oluşturulan “Eğitim Komisyonu”nun 03.03.2017 tarihli raporu incelenerek; “Gaziantep Üniversitesi Lisansüstü Uzaktan Öğretim Yönergesi ve Uygulama Esasları”nın ekli şekliyle kabulüne,

12. Diş Hekimliği Fakültesi Dekanlığı’nın 13.02.2017 tarih ve 10030787/300/9431 sayılı yazısı, ekleri ve Üniversite Senatosu’nun 18.08.2016 tarih ve 15 nolu toplantısında oluşturulan “Eğitim Komisyonu”nun 03.03.2017 tarihli raporu incelenerek; Diş Hekimliği Türkçe ve Diş Hekimliği İngilizce bölümlerinde 2016-2017 Eğitim-Öğretim yılı II. döneminde açılacak dersler ve uzmanlık eğitimi (DUS) derslerinin ekli şekliyle kabulüne,

13. Eğitim Bilimleri Enstitüsü Müdürlüğü’nün 24.02.2017 tarih ve 62927161/050.01.04/12142 sayılı yazısı, ekleri ve Üniversite Senatosu’nun 18.08.2016 tarih ve 15 nolu toplantısında oluşturulan “Eğitim Komisyonu”nun 03.03.2017 tarihli raporu incelenerek; Eğitim Bilimleri Enstitüsü Temel Eğitim Bölümü Sınıf Eğitimi Tezli Yüksek Lisans Programı ve Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı katalog değişikliklerine ilişkin 23.02.2017 tarih ve 05 nolu Enstitü Kurul Kararının ekli şekliyle kabulüne,

14. Uluslararası İlişkiler Ofisi’nin 03.03.2017 tarih ve 77267642/050.01.04/13648 sayılı yazısı, ekleri ve Üniversite Senatosu’nun 18.08.2016 tarih ve 15 nolu toplantısında oluşturulan “Eğitim Komisyonu”nun 03.03.2017 tarihli raporu incelenerek; “Gaziantep Üniversitesi Erasmus Yönergesi”nin ekli şekliyle kabulüne,

15. Naci Topçuğlu Meslek Yüksekokulu Müdürlüğü’nün 26.01.2017 tarih ve 53960459/050.01.03/5970 sayılı yazısı, ekleri ve Üniversite Senatosu’nun 18.08.2016 tarih ve 15 nolu toplantısında oluşturulan “Eğitim Komisyonu”nun 03.03.2017 tarihli raporu incelenerek; Naci Topçuoğlu Meslek Yüksekokulu,

a) Makine ve Metal Teknolojileri Bölümü bünyesinde Makine Programı açılmasının ve 2017-2018 Eğitim-Öğretim yılında 30 öğrenci alınmasının,
b) Elektronik ve Otomasyon Bölümü ve bu bölüm bünyesinde Kontrol ve Otomasyon Teknolojisi Programı açılmasının, 2017-2018 Eğitim-Öğretim yılında 30 öğrenci alınmasının,

uygun görülmesine ve konunun Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı onaylarına sunulmasına,

c) Tüm programlara ait AKTS hesaplamaları yapılan ders kataloglarının 2017-2018 Eğitim-Öğretim yılından itibaren uygulanmak üzere ekli şekliyle kabulüne,

16. Araban Meslek Yüksekokulu Müdürlüğü’nün 17.02.2017 tarih ve 98403093/199/10479 sayılı yazısı, ekleri ve Üniversite Senatosu’nun 18.08.2016 tarih ve 15 nolu toplantısında oluşturulan “Eğitim Komisyonu”nun 03.03.2017 tarihli raporu incelenerek; Araban Meslek Yüksekokulu bünyesinde;

a) Bitkisel ve Hayvansal Üretim Bölümü bünyesindeki Organik Tarım Programına 2017-2018 Eğitim-Öğretim yılında 40 öğrenci alınmasının,


b) Veterinerlik Bölümü Laborant ve Veteriner Sağlık Programına 2017-2018 Eğitim-Öğretim yılında 40 öğrenci alınmasının,

uygun görülmesine ve konunun Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı onaylarına sunulmasına,

c) Çocuk Bakımı ve Gençlik Hizmetleri Bölümü Çocuk Gelişimi Programı ve Bilgisayar Kullanımı Bölümü Bilgi Yönetimi Programı ders kataloglarının ekli şekliyle kabulüne,

17. “Gaziantep Üniversitesi İç Denetim Yönergesi”nin ekli şekliyle kabulüne,

18. Üniversitemiz bünyesinde “Kalite Güvence Birimi” kurulmasının uygun görülmesine ve “Gaziantep Üniversitesi Kalite Güvence Birimi Çalışma Usul ve Esasları”nın ekli şekliyle kabulüne,

19. Üniversitemiz bünyesinde “Göç Enstitüsü” kurulmasının uygun görülmesine ve konunun Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı onaylarına sunulmasına,

20. 2547 Sayılı Kanunun 11. maddesinin (a) fıkrası gereğince, Üniversitelerarası Kurul Üniversitemiz temsilci üyesi olarak Prof.Dr.Şehmus Demir’in seçilmesine,


oy birliği ile karar verilmiştir.

GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ

EUA Üyelik Logosu
GAÜN Diploma Eki
Adres Üniversite Bulvarı 27310 Şehitkamil - Gaziantep, TÜRKİYE
Tel +90 (342) 360 1200   &  +90 (342) 317 1000
Faks +90 (342) 360 1013
E-posta bilgi@gantep.edu.tr
ALO GÜVENLİK | 317 1717
Tasarım ~ GAÜN Bilgi İşlem WebGrubu