M.Sc Theses Supervised |
|||
Year |
Subject |
Name of Student |
|
2013 - 2015 | Tanzimat’tan Cumhuriyet’e Öğretmen Yetiştiren Kurumlara Giriş Şartları İle Usûllerinin Belirlenmesi Ve Değerlendirilmesi (Nizamnâme Ve Talimatnâmelere Göre) | Eyüp CÜCÜK | |
2013 - 2015 | Eğitim Fakültesi 1. Sınıf Öğretmen Adaylarının Öğretmenliğe Giriş Özelliklerinin Değerlendirilmesi | Erhan YOKUŞ | |
2012 - 2014 | Öğretmenlerin Program Yaklaşımlarının Analizi (Ankara İli Örneği | Birgül AKTEMUR | |
2011 - 2013 | 5E modelinin öğrenme döngüsü modeline dayalı öğretim etkinliklerinin ilköğretim 6. sınıf öğrencilerinin matematik dersi kümeler konusundaki erişi ve kalıcılığına etkisi | A. Şahiner |
Doctoral/Expertise Theses |
|||
Year |
Subject |
Name of Student |
|
2010 - 2014 | Öğretmen yetiştiren kurumlar için giriş standartları ve sistemlerinin belirlenmesi. | R. Kahramanoğlu | |
2010 - 2015 | Öğretmenlerin Program Uyumluluğu ve Program uyumluluğunu etkileyen faktörlerin analizi. | E. Turan ÖZPOLAT |
Projects |
|||
Year |
Subject |
Establishment |
|
2015 - 2015 | TÜRK DÜNYASI EĞİTİM KÜLTÜR VE BİRLİKTELİK. 2015. (TKA) KOORDİNATÖR | TİKA | |
2015 - 2015 | SERVİS ŞOFÖRLERİNİN AKREDİTASYONU SERTİFİKA PROGRAMI. GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ, GAZİANTEP BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ.2015 (KOORDİNATÖR) | GAZİANTEP BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ. | |
2014 - 2014 | 2 PROJE SÜREÇ EĞİTİMİ. TÜBİTAK 2237 PROJE EĞİTİMİ ETKİNLİKLERİNİ DESTEKLEME PROGRAMI. NO: 1129B371300153. (YÜRÜTÜCÜ). 13-15 OCAK 2014 | TÜBİTAK | |
2014 - 2014 | PROJE SÜREÇ EĞİTİMİ. TÜBİTAK 2237 PROJE EĞİTİMİ ETKİNLİKLERİNİ DESTEKLEME PROGRAMI. NO: 1129B371400282. (YÜRÜTÜCÜ). 9-11 HAZİRAN 2014 | TÜBİTAK | |
2014 - ---- | KÜLTÜRLERARASI EĞİTİM BAĞLAMINDA TÜRK DÜNYASI VATANDAŞLIĞI DERS PROGRAMI GELİŞTİRİLMESİ VE ETKİLİLİĞİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ. EF.14.02 (BAP PROJE YÜRÜTÜCÜSÜ) (19.06.201487900 TL) | GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ | |
2014 - 2014 | TÜRK DÜNYASI VATANDAŞLIĞI 2014. TİKA. KOORDİNATÖR. | TİKA | |
2011 - 2011 | T.C. BAŞBAKANLIK AB EĞİTİM VE GENÇLİK PROGRAMLARI MERKEZİ BAŞKANLIĞI HAYATBOYU ÖĞRENME PROGRAMI (LLP) / 2011-2012 DÖNEMİ ÇALIŞMA ZİYARETLERİ EV SAHİPLİĞİ TEMA: INNOVATİVE APPROACHES IN TEACHERS' LİFELONG TRAİNİNG. GROUP NO: 52 | ULUSAL AJANS | |
2010 - 2010 | T.C. BAŞBAKANLIK AB EĞİTİM VE GENÇLİK PROGRAMLARI MERKEZİ BAŞKANLIĞI HAYATBOYU ÖĞRENME PROGRAMI (LLP) / 2011-2012 DÖNEMİ ÇALIŞMA ZİYARETİ. CREATİVİTY AND CURRİCULUM TEMA: 07 (DEVELOPİNG CREATİVİTY İN LEARNİNG AND TEACHİNG). SÖZLEŞME NO: 2010-SV-02 | ULUSAL AJANS | |
2010 | ERZURUM YÖRE HALKININ 2011 UNIVERSIADE KIŞ OYUNLARI İLE İLGİLİ 2011 ÖNCESİ VE SONRASI BEKLENTİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ | ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ | |
2008 | EĞİTİM SÜREÇLERİNDEKİ PARADİGMATİK DÖNÜŞÜM ÇERÇEVESİNDE ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLARIN ETKİLİLİĞİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ | ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ | |
2008 - 2010 | ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE OTANTİK DEĞERLENDİRME YAKLAŞIMLARININ ETKİLİLİĞİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ (YÜRÜTÜCÜ) | TÜBİTAK | |
2008 | SOKAKTA ÇALIŞAN İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN REHABİLİTASYONU | AVRUPA BİRLİĞİ YEREL KALKINMA GİRİŞİMİ | |
2007 - 2008 | İLKÖĞRETİMDE KARAKTER EĞİTİMİNİN ÖĞRETMEN, OKUL YÖNETİCİSİ VE MÜFETTİŞ GÖRÜŞLERİ DOĞRULTUSUNDA DEĞERLENDİRİLMESİ | ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ | |
2005 - 2008 | ERZURUM, AĞRI, ARDAHAN, KARS’TAKİ OKUL ÖNCESİ ÖĞRENCİLERİNİN KARŞILAŞTIKLARI PROBLEMLERİNİ BELİRLENMESİ VE ALTERNATİF ÇÖZÜM ÖNERİLERİ | ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ | |
2003 | ERZURUM, KARS, ERZİNCAN, BAYBURT, GÜMÜŞHANE İLLERİNDE RESMİ VE ÖZEL İLKÖĞRETİM OKULU MÜDÜRLERİNİN ÇALIŞMA SAATLERİNİN DEĞERLENDİRME BİÇİMLERİ | ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ | |
2002 - 2004 | İLKÖĞRETİM BÖLÜMÜ OKULÖNCESİ ÖĞRETMENLİĞİ ANABİLİM DALINDA VERİLEN ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE DERS ARAÇLARI YAPIMI DERSLERİNİN UYGULAMALI OLARAK İŞLENMESİ | ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ |