Course Title |
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ |
Code |
NMBN262 |
Course Info |
Müşteri ilişkilerini geliştirme: müşteri ilişkileri kavramı ve özellikleri; müşteri ilişkilerinin yeni boyutları: satış ve pazarlamada toplam kalite yönetimi, müşteri için değer yaratma; müşterilerle iletişim: iletişim modeli ve öğeleri, müşterilerle iletişim biçimleri; müşteri hizmeti: müşteri hizmet kalitesi ve sistemi; müşteriyi kazanma ve tutma; müşteri ilişkilerinin ölçülmesi: fokus grup görüşmeleri, danışma panelleri, kritik olay tekniği, müşteri ilişkileri anketi, kıyaslama; örgütsel kültür ve değişim: müşteri odaklı kültürün yaratılması, kültür değişimindeki engeller, müşteri odaklı değişim yönetimi. |
Credit |
2 |
ECTS |
3 |