Gaziantep University

GAZİANTEP UNIVERSITY

Türkçe
GASTRONOMİ VE MUTFAK SANATLARI BÖLÜMÜ 
HOMEPAGE
Course Details
Course Title
PAZARLAMAYA GİRİŞ
Code
GSTM-109
Course Info
Pazarlamanın konusu, kapsamı, gelişimi ve modern pazarlama yönetimi; Pazarlama çevresi, stratejik planlama ve pazarlamanın rolü; Pazarlama bilgi sistemi ve pazarlama araştırması; Tüketici pazarları ve tüketici davranışı; Endüstriyel (örgütsel) pazarlar ve endüstriyel alıcı davranışları; Pazar bölümlendirme, hedef pazar seçimi ve talep tahminleri; Mamul; Fiyat; Tutundurma; Kişisel satış; Reklâm; Halkla İlişkiler ve Tanıtma; Satış geliştirme; Doğrudan pazarlama; Dağıtım kanalları ve fiziksel dağıtım; Hizmet Pazarlaması konuları dersin içeriğini oluşturmaktadır.
Credit
3+0
ECTS
3
Design ~GAÜN WebTeam