Course Title |
PAZARLAMA İLKELERİ-2 |
Code |
SBPZ 152 |
Course Info |
İşletmenin mevcut pazarlama anlayışını analiz etmek, işletme ve pazarın durumuna göre pazarlama anlayışını belirlemek. Kontrol edilemeyen değişkenleri belirlemek. Kontrol edilebilen değişkenleri belirlemek. Pazar bölümlerini değerlendirmek. Uygun bölümlerin hedef pazar olarak saptanmasına katkı sağlamak. Ürünün farklılaştırılmasına yardımcı olmak. Ürünün konumlandırılmasına yardımcı olmak. Ürünün yaşam dönemlerini saptayarak tedbirler alma. Fiyatın belirlenmesine yardımcı olmak. Fiyatın uyarlanmasını sağlamak. Fiyat değiştirme stratejilerine önerilerde bulunmak. Pazarlama kanallarını belirlemek. Pazarlama kanallarının tasarımının yapılmasına katkı sağlamak. Kanal sistemleri içinden en uygun olanının seçimine katkı sağlamak. (3-0)3 (Mesleki Zorunlu) |
Credit |
3 |
ECTS |
4 |